Kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen over de KWF Loterij

icon

Contact met KWF Loterij

Voor een snel antwoord bel je 020 570 05 70 (gebruikelijke belkosten) ma t/m vr van 9.00 - 17.00 uur.

Wat is mijn lotnummer?

Je lotnummer is een unieke combinatie van 11 cijfers. Speel je automatisch elke trekking mee? Dan vind je jouw lotnummer(s) op je bankafschrift. Doe je één keer mee? Dan krijg je voor de trekking een bericht met jouw lotnummer(s).

Wanneer is de trekking?

Aahh… de spanning van een loterij! Je maakt elke tweede dinsdag in januari, april, juli en oktober kans op prachtige prijzen. De eerstvolgende zijn op:

  • 9 april 2024

  • 9 juli 2024

  • 8 oktober 2024

  • 14 januari 2025

Voor welke trekking koop ik loten?

Je wilt natuurlijk weten wanneer je op welke prijzen kans maakt! Dit zijn de verkoopperiodes:

  • Trekking 9 april 2024 - Loten te koop van 1 januari t/m 31 maart

  • Trekking 9 juli 2024 - Loten te koop van 1 april t/m 30 juni

  • Trekking 8 oktober 2024 - Loten te koop van 1 juli t/m 30 september

  • Trekking 14 januari 2025 - Loten te koop van 1 september t/m 31 december

Let op! Het duurt ongeveer 4 werkdagen voordat je eerste betaling is verwerkt, als je via een machtiging betaalt. Het kan dus zijn dat je eerste betaling net buiten de verkoopperiode valt, en je meespeelt in de trekking daarna. Doe je 1 keer mee via iDeal? Dan betaal je meteen en maak je kans op prijzen in de eerstvolgende trekking. Bel of mail gerust met ons als je hierover vragen hebt!

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Winnaars krijgen per e-mail (binnen 2 dagen na de trekking) of brief (binnen 2 weken na de trekking) persoonlijk bericht over hun prijs. Je kunt ook checken of je hebt gewonnen op kwfloterij.nl/trekkingsuitslag.

Hoe krijg ik mijn prijs?

Je hebt gewonnen, gefeliciteerd! Je ontvangt je prijs altijd binnen 4 weken na de trekking. Een eerste bericht met felicitaties en informatie over je prijs krijg je binnen 2 dagen per e-mail. Of binnen 2 weken per brief, als we geen e-mailadres van je hebben.

Wanneer wordt mijn bijdrage afgeschreven van mijn rekening?

Speel je automatisch met elke trekking mee? Dan schrijven we in januari, april, juli en oktober jouw bijdrage af van je rekening. Dat gebeurt in de tweede helft van de maand.

Op mijn bankafschrift zie ik een onbekend bankrekeningnummer staan. Klopt dat wel?

KWF Kankerbestrijding maakt voor de incasso van jouw deelnamebedrag aan de KWF Loterij gebruik van een betaalrekening bij de internationale betaalservice Buckaroo. Ons bankrekeningnummer is NL20BUKK8197100482. Ons incassantID is NL40ZZZ411971250000.

Hoe kan ik mijn deelname aan de KWF Loterij opzeggen?

Ook al speel je automatisch elke trekking mee, je zit nergens aan vast. Het zal ons hart breken, maar je kunt op elk moment jouw steun stoppen. Dat regel je het snelst door tijdens kantooruren te bellen naar 020 570 05 70 (gebruikelijke belkosten). Of gebruik het formulier op onze contactpagina (dit duurt iets langer). We schrijven geen bedragen meer van je rekening vanaf het moment dat jouw deelname is geannuleerd.

Wat loop je mis als je stopt met spelen?

  • Die leuke, gesponsorde prijzen! Helaas kun je die niet meer winnen.
  • Het samen met alle KWF Loterij-deelnemers bijdragen aan een beter leven voor mensen met en na kanker.

Ik heb mijn deelname opgezegd, maar krijg wel een bericht over de volgende trekking. Is mijn opzegging verwerkt?

Allereerst, wat jammer dat je stopt met meespelen! Je maakt nog een laatste keer kans op mooie prijzen, als je in de afgelopen 3 maanden betaalde voor je lot(en) en je daarna je deelname hebt gestopt. De loten voor deze trekking heb je betaald. En dus speel je nog een keertje mee!

Kosten de prijzen KWF geld?

De prijzen worden aangeboden door sponsoren. Zo gaat zoveel mogelijk geld naar goede zorg voor kankerpatiënten en levensveranderend onderzoek.

Ik heb alles gelezen, maar heb nog steeds een vraag. Waar kan ik die stellen?

We hoopten natuurlijk dat je vraag hier al was beantwoord. Maar stiekem vinden we het ook leuk om met je in contact te komen. Dus stuur gerust een mail naar service@kwfloterij.nl. Dan helpen we je verder!

Deelname wijzigen

Wil je je deelname wijzigen of je steun stoppen? Dat regel je het snelst door te bellen naar 020 570 05 70 (gebruikelijke belkosten) of gebruik het formulier.

Vul het formulier in